Skuteczny marketing sportowy: sportowa spółka akcyjna

Contentwriter Lipiec 26, 2013 Możliwość komentowania Skuteczny marketing sportowy: sportowa spółka akcyjna została wyłączona

sport

Na sukces klubu sportowego składa się wiele czynników. W dużej mierze chodzi tutaj o talent sportowców, jednak jak się okazuje, nie jest to wcale najważniejsze. Bardzo istotną sprawą są pieniądze, jakie stoją za klubem. Ważny jest również sposób jego finansowania.

A tymczasem skuteczny marketing sportowy i skuteczny PR podpowiadał, by ze wszystkiego zrobić sukces. W Łodzi prezydentowa tamtego miasta otwiera nowe przejście dla pieszych – i jest to pseudo powód do sukcesu; ale czy zatem marketing sportowy klubu nie może sprawić, że powołanie sportowa spółka akcyjna to zysk dla wszystkich?

Przecież sportowa spółka akcyjna może w sporej części trafić do normalnego, zwykłego posiadacza karnetu. Sportowa spółka akcyjna może również temu zwykłemu kibicowi przynieść sukces finansowy, który na własne oczy będzie obserwować, obserwując skuteczną grę piłkarzy na stadionie klubu. Skuteczny marketing sportowy właśnie w ten sposób powinien przekonywać każdego, średniozamożnego kibica klubu, by sportowa spółka akcyjna była nie tylko sukcesem klubu – ale by przez skuteczny marketing sportowy stała się sukcesem również jego. Jego prywatnym.

Sportowa spółka akcyjna przecież, jeśli nie tylko będzie prowadzić udane boje na niwie sportowej, ale i poprzez skuteczny marketing sportowy jest w stanie podwyższyć wartość swoich akcji. Szczególnie ma to miejsce przy ich pierwszej bądź wtórej emisji – sztucznymi metodami marketing sportowy ma szanse sprawić, że akcje sportowa spółka akcyjna zyskają na wartości jeszcze zanim w ogóle trafią na giełdę!

Comments are closed.