Rozróżnienia działań: marketing sportowy

Dziza Listopad 29, 2012 Możliwość komentowania Rozróżnienia działań: marketing sportowy została wyłączona

marketing sportowy

Marketing w sporcie staje się coraz ważniejszy. Obecnie głównym problemem klubów sportowych nie jest to, gdzie znaleźć zdolną młodzież, lecz to, w jaki sposób pozyskać sponsorów. Pieniądze i skuteczne ich pozyskiwanie stają się sprawą pierwszoplanową. Dlatego ważne jest, aby podejść do tych zagadnień jak do każdego innego biznesu.

Teoria i praktyka marketing sportowy to zadania idące co prawda w parze – jednak w przeciwieństwie do tradycyjnego marketing warto skupić się jednak na dążeniu przez coraz to nowsze praktyka.

Teoria i praktyka marketing sportowy zyskuje coraz to nowe twarze: Korona Kielce grozi niczym z horroru Piła, że jeśli nie stawisz się na stadionie, to spotka cię kara. Piłkarze Lecha Poznań bawią się piłką w każdym znanym zakątku Poznania, a Wisła Kraków w przedszkolu przepytuje dzieci z tego, jak widzą Derby Krakowa. To wszystko to marketing sportowy teoria i praktyka, choć trzeba przyznać, że jednak zakres praktyka jest tu dużo większy.

Wszystko bowiem co związane z marketing sportowy teoria i praktyka to działania nowe, niestosowane dotychczas nazbyt często – przede wszystkim dlatego, że to kompletnie nowy rynek zadań dla klubów sportowych.

Dlatego marketing sportowy teoria i praktyka nie zawsze idą w parze a ta druga wytacza ścieżkę tej pierwszej – stąd coraz więcej publikacji w tym zakresie na rynku wydawniczym.

Comments are closed.