Banki przeznaczają mniej na promocję

Contentwriter Czerwiec 8, 2014 Możliwość komentowania Banki przeznaczają mniej na promocję została wyłączona

banki

Banki ucinają wydatki na reklamę. Łączna kwota wydatków firm finansowych na działania promocyjne w pierwszym kwartale 2014 r. wyniosła o 15% mniej niż w roku wcześniejszym i o prawie połowę mniej niż we wcześniejszym kwartale. Suma wydatków na działania reklamowe nie zawsze idzie w parze z poziomem dyskusji i zainteresowania społeczeństwa.

W materiałach na portalach i w serwisach informacyjnych nierzadko pojawia się tematyka kredytów hipotecznych i oficjalne wypowiedzi przedstawicieli instytucji finansowych. Klienci banków bardzo chętnie dzielą się swoimi doświadczeniami – przede wszystkim tymi negatywnymi. Wśród podmiotów proponujących szybkie pożyczki (takie, jak kredyt na dowód) obecność w globalnej sieci najwyraźniej zaznaczył Provident.

Comments are closed.